Färgat håret

Jag färgade håret ljusare i förrigår, har fortfarande ej smällt in det än faktiskt så ja vet inte om det passar mig eller inte, ska försöka lägga ut bild om de snart om jag hinner.

Nästa vecka händer det grejjer, de kommer vara newroz på söndag, en kompis födelsedag ska firas, jag ska på festbjudning med skolan, det är ett års jubeleum där jobbar, dessutom kanske A kommer vid den veckan.

Jag har suttit och haft ångest i flera veckor om att jag alldrig går ut någonstans och att det alldrig finns något o göra när man är ledig förutom att vara hemma, och nu hel plötsligt är det KAOS med så många grejjer man måste hinna med på bara EN vecka, hehe så undra hur de kommer gå till :/

ajja nu ska jag dra och byta om för att dra till jobbet
ha de bra så länge
Pusshaaj <33
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: mariam

nämen du har blogg:)kmru ihåg mej? vi gik tms i arabiskan

2010-03-17 @ 14:47:48
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/
Postat av: mariam

hahah :) walla funkar bra sjj då ?

2010-03-19 @ 15:46:16
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0