Min nuvarande vardag

Nu för tiden hinner jag knappast med någonting eller någon, det är skola eller jobb hela tiden, jag hinner knappt änns tänka, det är därför det är så att när jag är ledig så får jag antingen värsta flabbattacker eller så får jag riktig ångest över allting, snacka om att utnyttia tiden väl när det gäller känslor hehe
Vissa kan vel tycka att det är jätte härligt med ett sådant liv, varken plugga eller jobba eller någonting, utan bara vara hemma och ta det lugnt. Men jag är i alla fall inte en utav dom människorna.
Jag "fungerar" som så att jag mår inte bra av att sitta hemma, och om jag inte är ute varje dag och gör någonting så börja tänka mer än vad jag borde, och när jag tänker för mycket på saker så får jag ångest, sen kommer ångesten oftare och oftare, och till slut går jag in i en deprission, så jag tycker om vad jag gör om dagarna nu för tiden.
Skolan speciellt är väldigt kul just nu, vi har precis börjat med det så själva det vi lär oss är inte så komplicerat, vilket är skönt. Sedan så är mulle där också som man alltid kan flippa med, och så finns det en massa nya människor man träffat på som verkligen är riktigt roliga att vara med och prata med när man är där.
Jobbet kanske kan vara tröttsamt ibland, men när det är som stressigast så är det då tiden går som snabbast, och det är det bästa med det, för då känner man inte av tiden, utan bara springer runt i ett par timmar och sedan är passet slut
Den ända "dåliga" delen är A, jag har faktiskt ingen aning om vart man står med människan mer, ena dagen tror man nånting, medans andra dagen är det helt tvärtom, jag förstår maj bara inte på honom längre faktiskt...
Vårt "ärende" som ska egentligen vara klart nu, är bort tappat hoss dom idioterna på migrationen, som gör att det kommer ta ca. fyra månader till tills vi över huvudtaget får svar från dom och som jag sa, ju mer ja tänker på saker desto mer får jag ångest så jag ska sluta nu innan det blir för mycket heheh
ajja men ha det så bra så länge
Pusshaaj!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: HibbHibb

Vad pluggar du för någt nu gumman och vart jobbar du någonstans? , kramis

2010-01-25 @ 23:16:23
URL: http://iamjaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0