I Bibblan

har varit i skolan idag, och nu i bibblan i malmö me mulle för första gången på ett riktigt bra tag, eftersom ja missat lite i skolan så måste ja ta igen det nu
skriver eftersom jag ej har så mkt att göra medans han skriver ett mail*gääsp*.
Min gissning är att de ej kommer bli särklit mycket pluggade idag i alla fall, om det fortsätter så som det gjorde i skolan idag.Man märkte hur mkt man började tröttna efter en halv timmes extra lektion (efter att skolan var slut).
Så jaah vi får vel see hur det kommer sluta...

I helgen började simningen i elinelundsbadet/kockums för alla som inte vet det än.
Jag var ej där denna helgen på grund av jobb och eftersom det var en mässa jag skulle gå till som var rätt viktig för mig (mer om vad mässan handlade om kanske kommer att avslöjas senare i framtiden XD)
Iaf, jag var ej där denna veckan, men ska göra mitt bästa för att vara där nästa vecka, för ja har saknat att vara där och alla som jobbar där, så ja hoppas verkligen jag kommer kunna denna helgen som kommer

Ajja nu ska ja fortsätta tråka tills tönten e klaar ha de bra på länge
Pusshaaj!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha Jag vet muhahaha juste ey du måste berätta om lördagen okaaj?

2010-02-10 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0