Sjukt att vädret kan påverka oss så mycket

Igår efter träningen med mamma så smsade thilde mig och undrade om jag var sur på henne eller något, och från början tyckte jag det var jätte konstigt för att varför ska jag vara sur på henne? och hur kommer det sig att hon tror det? Men sen kom jag på att jag varken har varit med henne eller snackat me henne på sista tiden.
Det gällde inte bara henne utan alla mina andra kompisar också..
Sen kom jag på att det alltid bruakr vara så när det börjar bli kallt ute, man går inte ut med varandra eftersom det är kallt, och man brukar inte snacka eftersom att oftast när man inte går ut så har det inte hänt nått, och då har man inget och snacka om.
Så dom flesta och bland annat jag sitter hemma, kollar på tv eller sitter vid datorn istället (om dom inte jobbar eller går i skolan)
Det är riktigt sjukt hur vädret kan påverka vårt humör så mycket, att till exempel när det är varm så är alla glada och vill ut och hitta på vad som hälst, även om det är bara att promenera en stund för att få lite luft så är det hur kulo som helst. Sedan när kylan kommer så orkar ingen snacka med varandra, ingen orkar gå ut, alla är på deppigt humör osv.
Sen är det omvänd reaktion på andra länder, att när det är varmt blir alla deppiga och sen när det regnar så alla glada över det
Det hade varit mycket bättre om man inte påverkades så mycket av det, för då hade man kunnat ha kul o av sett hur kallt eller varmt det är, men i för sig om man inte hade dom kalla dagarna så hade inte dom varma varit så speciella..
Nu när jag har haft det sagt så skall jag gå och äta lite frukost och se om jag kan hitta på något idag när det endå är så fint väder, ha det brau så länge
Pusshaaj! <33
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0