London nästa?

Om allting går som det ska så kommer A komma snart, förhoppningsvis innan jul och nyår.
Frågan är bara vad och hu vi skall göra när han kommer..
Den perfekta tiden för honom att komma för mig hade nog varit i april tror jag nog, för många olika anledningar.
Och en av dom viktigaste är att jag inte vill bo i Sverige mer, utan i London. Och det hade vi kunnat göra, men antagligen inte förens på sommaren i så fall, så att jag kan börja skola där och sådär.
Jag och A brukar alldrig prata om sont kom jag på, för nu när jag tänker efter så vet jag inte vad han har tänkt saj, eller planerat, jag måste nog ta det snackat me honom snart, för det börjar bli ont om tid
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Mullebulle*

Oj Oj Nura, planerar och grejer för framtiden:P

nej, det kommer säkert gå hur fint som helst ska du se=) jag har faktiskt en kusin i London fast själv aldrig varit där haha:P

2009-11-10 @ 12:40:12
URL: http://mullebulleeee.blogg.se/
Postat av: Nora

Ärliigt? hehe guuud va kuuul då kanske du kan hälsa på maj nångång när du hälsar på din kusin hehehe XD

Om det nu blir av hehehe (A) :P

2009-11-10 @ 13:38:56
URL: http://nooriiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0