Magont hela dagen :(

Idag har verkligen varit en dålig dag, eftersom att jag har riktigt sjuuukt ont i magen för att
det är första dagen på "den"veckaaan i månaden
Jag hatar dom två första dagarna, dom är verkligen plågeri.
Det gör heelt seriöst så att man inte enns vill göra nånting på hela den tiden, att man bara vill ligga kvar i sängen heeelt still och inte röra sig överhuvudtaget, eller kanske sovabort dom två dagarna så man inte känner någonting utav dom.
Tyvärr så var jag tvungen att draaaa upp mig själv från sängen för att träffa min jobbcoach och gå igenom en handlingplan och sådär.
På vägen dit mådde jag så illa att java nära på att hoppa av, ta bussen på väg hem sedan ringa och säga att jag måste omboka mötet, men som tur kunde jag hålla mig endå även om det ända jag ville hela tiden var att bara va hemma i min säng.
När jag var hemma igen så fick jag ett samtal om att jag måste hämta upp något i triangeln, som jag va tvungen o göra antingen idag eller imorn. Så jag bytte om och tog mig hela vägen till triangeln med lillasystern som gick steg efter steg bakom mig i huset och tjata på att hon också ville komma.
Nu har jag äntligen kommit hem, och gjort allt jag skulle gjort idag och så ligger i min efterlängtade säng och tröstar min smärta med massor massor av chocklaad, och kollar på serier enda tills jag blir trött och går och lägger mig. XD
Det hade gjort mig såå himla glad om jag fick göra det jag gör nu heeelaa dagen imorgon (jag tvivlar stark på att de blir så, men man kan ju alltid hoppas XP )
Ha det så bra så längee
pusshaaj!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0