Halloween Maskerad XD

Jag firade hallooween med thilde, sarah och yasmin genom att ha en tjejkväll hemma oss mig där man skulle klä ut sig
Jag var cowgirl, sarah 0och thilde va små djävular hehe och yasmin va en hmmh hehe zombie tror jag? 
Mina systrar va också med typ, den ena klädde ut saj till pilot och den andra student.

Vi åt, och kollade på drag me to hell som va SKIIIIIT lääääskiiig!
asså de e nog den läskigaste filmen jag sett i heeela mitt liv faan :O:O:O
Så den va verkligen bara bääst för o va en skräckiis asså!

Sen körde vi snurra flaskan/sanning eller konka heheheh
Ett par "sanningar" kom fram hehe och så  dom "konkorna" vi fick göra va bland annat att springa fram ch tillbaka ute och skrika "jag älskar halloween", dricka cola och hålla de så mkt man bara kan, krypa runt i huset tre eller två gånger, och trycka upp sig så mkt popcorn i munnen man kan.

Jag tyckte de blev en barnslig men rolig kväll och jag hoppas att alla andra som va här också tyckte de
(Jag vet ja e tidig men) Ha en Lähähäääskiiigt bra kväll hehe
Pusshaaj! XP
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0