Nooriiishs tripp to memorylane

Jag kollade nyss igenom min bilddagbok http://babypie89.bilddagboken.se/
Där jag har alla bilder från minnen som som har hänt från februrari 2008 ända tills nu.
Guud va mycket man hittade där som man heeelt och hållet hade glömt bort.
I början när jag startade den så var jag totalt deprimerad för att jag gjorde slut med den första killen i mitt liv som var otrogen och gjorde en massa andra hemska grejjer mot maj, men sen så märker man lite att med tiden så började jag bli bättre och bättre, jag märkte att vissa grejjer vid den tiden också var skit roliga (även om jag inte förstog det och mådde dåligt just då)
Som dom gångerna jag thilde och adam skulle planera och filma vårt projektarbete, eller som magdansen som jag gick då vid den tiden
Och vissa dagar som man tror att dom inte skulle betyda någonting efteråt, men nu när man kommer på dom så betydde dom allt! Som till exempel dom gångerna man gick och lekte i parker med sarah (lillasystern) eller yasmin. och grillningarna man har haft under sommaren
Och dom gångerna jag och mulle snackade och kunde flippa runt i flera timmar utan att tröttna speciellt den bilden med steve urkel (26/6-08) jag tyckte urkel liknade mulle där, och jag flabbar konstigt nog fortfarande åt den konversationen vi hade om den bilden!
Jag sitter oftast och klagar över att jag alldrig vatt nånstans (vilket ftf typ är sant)
Men däremot när jag kollade så har jag endå varit lite här och var i närheten, då jag bara tagit "endagsresor" kan man säga, för jag har till exempel vatt i danmark bara för kul skulle med sarah ett par gånger, jag har vatt i kalmar me mulle en gång, och så var jag på tivolit i danmark i bajram med Yasmin, Sarah, Thilde och Azhin.
Okejs, jag har nästan bara vatt i danmark, men det än endå kul att åka dit för att komma bort från malmö lite då och då.
Bara sjukt synd att man inte är vänn med alla man va med innan, men sånt är väl livet antar jag..
Det bästa är att man suddar bort dom dåliga minnena och påminns av dom roliga, för det är dom som är viktigast.
Ha det bra så länge
pusshaaj! <33
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Mullebulle*

Hahaha! skippa det snacket om Steve Urkel nu Nora haha, Jag liknar inte alls honom=( även om han är rätt så gullig på den bilden:P,



Jag förstår exakt vad du menar. Tiden går snabbt, vad skall man göra.

Malmö:P? jag har lyckats slippa Malmö! Det har blivit riktigt tråkigt där ju. Min kusin har fått en son nu och jag har fortfarande inte besökt honom än. Men det kommer InshAllah.

Men men Nora nya tag nu. Din älskling är ju på väg! OCH DU SKA FÅ EN SPRILLANS NY DAMMSUGARE NÄR NI GIFTER ER. MEN LOVA MIG EN SAK? ANVÄND DEN VÄL! HAHAHAHAHAHA '

2009-11-12 @ 21:18:37
URL: http://mullebulleeee.blogg.se/
Postat av: Mullebulle*

Haha', det var ändå kul i Kalmar. haha skojar du? vi flippade övermycket på den tiden. haha helt sjukt nu när man tänker tillbaka faktiskt:/, Kommer du ihåg han där mannen som blev helt rädd i den där djuraffären HAHAHAHAHAHA. fyfan vad roligt det var, gråter snart av skratt.

axx det var goda tider:P

2009-11-12 @ 21:21:28
URL: http://mullebulleeee.blogg.se/
Postat av: Nora

HAHAHAHAHAAH juuuusteee stackars gubben som blev skit rädd för daaj hahahahahha

Döör av flabb bara ja tänker på de AHAHAHAHHAHA

de va verkligen roliga tider de faan hehehe



de e riktigt sjukt men du liknar fan FORTFARANDE honom hehehe kan inte tro de e sant hahaha ni e som tvillingar hahaha



jajamensan de e han ;D

HAHAHAHAHAH tro maj om du ger maj en så kommer den tyvärr gå sönder efter första ggn hahahaha ja e inte "hemmafru" material hahahahah



Och juste jaah när DUUUU gifter daaj så kan du fäörvänta daj ett mat förkläde så du kan lagaa mat o diska o sont till din frugaa HAHAHAHHAHA

2009-11-14 @ 01:10:52
URL: http://nooriiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0