Bio med syrran

Jag sov riktigt sent igår, och vaknade sent, men endå lite tidigare än vad jag ville.
Jag blev nämligen väckt av att A ringde mig och ville att jag skulle in på nätet och prata med honom, så han också kunde skika bilder på hans födelsedag.
När vi la på så räkade jag somna om, men blev väckt igen av ett sms, även om jag inte alls orkade vakna så gjorde jag det eftersom det är endå sjukt sällan man får chansen att snacka med honom så länge ändå, för annars brukar vi bara snacka typ 10-15 min varje dag eller nått, så man får vel ta dom chanserna man få
Jag orkade inte gå upp så jag drog min dator till sängen och snacka med honom lite. han har dock alldrig skika bilderna eftersom han skulle ut me sin bror som var på besök från london till honom.
Efter det var jag inte sömnig längre, så jag gick upp istället., sen har jag mest bara suttit framför tv:n i resten av dagen.
Nu ska jag gå ut i alla fall, ska på bio med syrran och kolla på 500 days of summer.
Den verkar va rolig i reklamen så man får hoppas den är lika bra som det verkar heheh
ajja ska gå och byta om nu så vi hinner med den ocksåå
ha det så bra så längee
pusshaaj! :)
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Josefine○

Hej=)

Oki...tack så hemskt mkt iaf!

Hoppas din helg blir bra!

2009-11-06 @ 20:07:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0