Lide smått om helgen

Lördag: På den dagen skulle jag egentligen ut med min mamma, men eftersom det som hände i Irak så ville hon så klart va hemma för o vänta på svar om vad som har hänt med min mosters man (BTW vi har försökt ringa dom heeela helgen efter de jag berätta men har inte fått nått svar) så vi bestämmde att dra ut på söndagen istället, sen så tänkte jag att om jag inte går ut me henne så kanske de e lika bra jag är men CJ (btw CJ är Z ba så ni vet  ;P ) istället, så jag va me honom typ, vi fika, gick på bio o sådär, me denna ggn hade vi ellöer jag iaf roligare än va ja har haft på länge hehe för de e första gången jag ser hans mjuka sida hehe o trooo maaaj de e inte något man ser ofta aaallt me honom, elr aah detta e första ggn jag har sett den på riktit ända sen jag lärde känna honom, så de va ju intressant, ja hoppas att man kan få se den lite oftare =)
Iaf sen när jag kom hem så blev det lite tjafs med syrran eftersom hon inte ville sitta i affären på söndan, som vanligt eftersom jag o hon alldrig har samma åsikt om nånting heheh, efter det gick jag o la maj.

Söndag: Jag sa ju egentligen att jag skulle till stan med min mamma, men eftersom syrran nt kunde sitta istället för mamma så kunde vi inte gå ut, och sen var jag tvungen och dra till tjejbadet med yasmin så ja kunde få ett jobb där som typ badvakt, så de gick nt senare o gå ut me min mamma heller o de va drf de blev tjafs på lördagen. Så när pappa väckte maj så ja kunde dra ut me mamma så tyckte jag att de inte va lönt för då skulle ja stressa som fan så jag sa till honom att jag hade sagt till mamma dagen innan att ja nt skulle gå, så jag sov kanske lite till sen gick ja upp o ducha bytte om o så, medans ja bytte om så ringer min mamma o frågar om vi skulle ut elr inte me då va de redan försent. efter de så träffa jag yasmin i rg och sen åkte vi tillsammans till kockums där tjejbadet fanns. Vi gick till chefen och snacka me henne så sa hon att vi skulle vänta i omklädningsrummet så skulle hon komma till oss sen, o vi väntade o så me hon kom nt så vi gick ut ti bassängerna så visa hon maj lite av vad dom gör där o sont, haha sen när vi satt där så va de en son över gullig bäbis som va typ några månader gammal som hette sami, hehe vi satt o lekte me honom istället för vi skulle typ passa honom tills hans mamma kom hehe haan va sååå söööööt man vill ba äta upp honom så gullig han va, o han flabba åt nästan allt så de gjorde de det mycket roligare heheh :P
Sen när dom skulle stänga så fick vi ta ut alla o samla ihop grejerna o sont, när allt va klart så gick vi till chefen igen för o  snacka me henne, hon fråga maj ett par frågor typ o sen så sa hon att ja vore komma på möte på onsdag och att jag ska komma på lördag för o se hon de går till när dom har simskola där o så, så de gick nog bra heheh :P
Efter de stack ja o yasmin till max och åt, sen efter de så giiiick vi från gustav elr jag ända från stortorget till rosengård, och sen så tog ja bussen därifrån för att åka hem, efter de så snacka ja lite me CJ och åt lite av mammas guuuda pizza, sen så satt typ hela familjen och snacka till typ halv 3 på morgonen pm typ allt heheh o sen va ja trött plus att ja va tvungen o vakna tidigt för o komma till affären idag på morgonen så ja gick o sov
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0