Palla välja liv! :(

Asså jag e nog den värsta personen på o välja nånting över huvudtaget! Och nu när jag har vatt tvungen att komma tillbaka till malmö så pushar mina föräldrar mig som fan på o välja en utbildning här i malmö istället, och ja måste välja snabbt som fan såklart för sista ansökningsdagen e den 15:e April, asså guuud ja e helt fackt för två anledningar, för de första så finns inte de jag vill ha just i malmö, eller i skåne, eller nånstans i närheten för den delen, och för de andra nu när de inte finns så känns de nästan som att jag måste byta inriktning helt och hållet för att kunna plugga över huvudtaget, men frågan e VAD ja ska plugga, för ja har inte en blekaste jäkla aning asså, innan visste jag exakt vad ja ville bli och vad jag skulle göra för o bli de, me nu känns de som att jag inte har en chans, jag har tappat allt, jag har inte en blekaste aning om vad jag vill bli, och om jag inte vet de så kan jag inte välja vilken utbildning jag ska ansöka till eller vilken väg jag ska gå. Har testat flera olika yrkestester o skiit me typ i varje test så blir de olika... :( o deras pushande gör ba saken värre för de gör maj mer o mer frustrerad o sen hjälper de heller inte när man försöker snacka me nån om de me den ba skiter i en ba för man inte mår bra för tillfället för de gör maj mer arg och ledsen!
 asså jag har veeeeeeeeerrkliiiigen rikti spel på allt detta faan!!! :@ :'(
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0