Filmkväll med ljud! :O

Alla som har kommit hem till mig har sett att jag har en rätt så stor tv i botten våningen av vardagsrummet som vi typ oftast använder som dator skärm som ser ungefär ut så här:



Det komiska med de va att när vi andvände den som datorskärm  så hade vi inget ljud eftersom vi inte hade några högtalare, me vi skaffade det för ett par dagar sen, vi hade hunnit testa ljudet o så me vi hade inte hunnit kolla på film o s¨åå hehe så de blev automatiskt en hel filmkväll igår först kolla vi på slumdog miljonaire som faktiskt va skiiiitspännande för de hände saker heeela tiden , sen så va de så synd om dom flesta av dom som va me i filmen tyckte jag, me dn va iaf skiitbraa man borde de den om man vill se en film me mkt spänning och dramatik.
SEn kolla vi på benjamin buttons som jag tyckte va helt okeej, men på samma gång så hade jag faktiskt förväntat mig att den skulle va mycket bättre den påminde om en rätt så okeej tv program elr nått, antagligen för att den va så lång.
Sen så kolla vi på the house bunny som handlade om en tjej som bodde i playboy huset men som blev utkickad därifrån o när hon leta ett ny ställe att bo på så blev hon en husmamma till ett student hus som måste stänga ner om dom inte får in fler medlemmar. Den va faktiskt rolig o kolla på haha typisk tjejfilm ;P

Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0