I stan me mamms X)

Jag va igår ute i stan me min mamma för o hitta sim grajer ja kunde ha när ja jobbar, men vi hitta inget fiint :(
jag hittade däremot ttvå små söta ringar istället som ja köpte istället, när ja testa dom i affären så passa dom me nu känns dom förstora :( jag hatar verkligen att jag har sååå smala fingrar ibland asså :( skiit jobbigt ingenting passar dåa :(
Efter de så gick vi o käka falafel där i möllan heheh han i restufrangen kände igen maj för ja brukar va  stammis där innan ja flytta till göteborg, haha ja trodde faktiskt inte han skulle känna igen maj me de gjorde han, iaf han gav oss lide rabbat på de haha så de va ju bra juh heheh :P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0