Från mardröm till verklighet 3...



Jag fick precis höra svar från mamma, och de va inte alls ett bra svar...
Anledningen till att dom inte svara oss igår eller förrigår va för att han va död, dom hade dödat honom o sen lämnat hans kropp vid dörren där min moster bor... , och de va inte vem som hälst som hade dödat honom utan de va hans BÄSTA KOMPIS som hade gjort de, precis som alla anade från början, hans kompis gjorde de ba för pengar, han dödade sin bästa kompis för ett par tusen lappar, och hur man kan tänka sådär vet vi inte. Vi vet att de va hans kompis för dom hade gripit honom idag, jävla idiot polis :@, va FAAAAN tjänar de till att dom fångar den CP:n idag??? dom skulle fångat han redan på lördan eller fredan!! va fan e de löna nuu??
han e ju redan död :@  han e redan borta noch kommer inte komma tillbakka jävla fackiiing idiotiska CP poliser dom har i irak!! jag visste att man inte kunde lita på dom! :@
De dummaste är att vi alhade snackat me han i telefon o hälsat o så men vi hade alldrig sett honom eller lärt känna honom ända tills sommaren 2007 när vi va i syrien, men när vi väl gjorde de så va han en av fåå personerna där som blev lätt omtyckt av alla.
Han var skiitrolig och översnäll, han skulle alldrig skada någon, en oskyldig människa som alla gillade när vi va där.
Det är svårt när man har sett och vatt me någon, och lärt känna den personen och sen dör den.
Jag e överlessen nu, och jag kan inte ens anaa hur min moster känner sig.

Jag kan alldrig änns tänka hur hon känner sig som har förlorat den mannen som hon älskar mäst av alla, och som va pappan till hennes barn, jag kan inte enns tänka hur ont de måste göra att veta att hennes lilla pojke alldrig kommer få bli uppväxt av sin pappa, och sedan efter ett par år inte enns veta vem han är.
Och hans föräldrar, dom miste en son, jag e ju ingen mamma men att mista sitt barn och i såå ung ålder oxå...asså guuuud vill nt enns tänka på hur ont de måste göra....

När min mamma ringde min moster för o se vad som hade hänt och om pengarna hade kommit fram för att min mamma hade skikat en summan till till henne o hoppats att de oxå skulle hjälpa, sen då fick hon reda på att de va försent, min mamma började oxå gråta när hon fick veta att han va död, de e helt sjukt.

Sen nu e min moster en änska redan vid 20-årsåldern, och barnet förlorade sin pappa, och hans föräldrar som förlorade sin son, och för vad? bara för ett par äckliga tusenlappar!!
och de västa av allt var att de va hans bästa kompis, som hade vuxit upp me honom när han va liten, som han kanske hjälpte me problem, hans bästa kompis som dansade i hans bröllop, HAN gjorde de, de va HAN som mördade honom!
jag vet inte vad jag kan saja mer asså jag fattar inte att människorna där har blivit SÅ sinnes sjuka och SÅ desperata att dom håller på sådär, fifaan....

Hoppas du vilar i frid Omar
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0