Från mardröm till verklighet 2

Faran och rädslan e fortfarande där, dom vill ha samma summa och nu e "polisen" också inblandat.
Men som tur e så har dom förflyttat tiden tills imorgon och att min morbror är hoss henne nu så han tröstar henne.
Nu när jag snacka me min mamma så sajer hon att hon VILL hoppas att polisen kommer hitta honom och fånga in kidnapparna, men när hon snackar så syns de och de hörs på henne att hon inte verkligen tror på det.
Nu sitter vi (speciellt min mamma) o väntar på att de ska bli imoron så att hon får höra mer om hur det har gått hitintills.
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Zodfa (Zt)

Shitt vad hemskt asså, man tror verkligen inte att det kan hända ens egen familj :o

Jag hoppas verkligen att de släpper hon oskadd!!

2009-03-07 @ 11:43:05
URL: http://zodfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0