Från mardröm till verkligen :/

Så sjuuuuukt asså !  jag fick yss reda på att min mosters man har blivit kidnappad, och dom som har kidnappat honom har sagt till min moster att om hon inte betalat en speciell summa till dom tills klockan 9 så kommer dom döda honom och sedan ge hans kropp till henne. Och hon vet inte vad hon ska göra för de e bara hon och hennes lilla son kvar..
Så hon ringde min mamma och min morbror o berättade allt det o sen frågade efter pengar så båda har skikat till henne nu så vi får hoppas att de blir tillräckligt mycket.
Hon sa att varje gång hon kollar på sin son så börjar hon gråta för att hon ser bara att han kanske måste växa upp utan en pappa, gud jag blev så ledsen när hon sa såå, att de änns finns sonna människor som håller på sååå GAAAAAH!! :@ :(
Men frågan e nu om dom verkligen kommer lämna hem honom i en bit ÄVEN om hon betalar summan, asså jag vet inte men jag tror inte att det är så möjligt att dom gör de, för tänk om dom ser att hon ger dom summan och tror att hon har mer pengar och sen höjer dom den medans dom minskar på tiden, man vet alldrig vad dom kan göra nuförtiden i irak.
Asså de e sont man hör på tv, de e INTE ALLS sont man tror kommer hända ens familj eller släktingar =(
Och sen kan man inte enns snacka om polisen eller regeringen där, dom kan inte få ha något sagt om saken, för då kanske dom också riskerar att bli mördade, så man kan inte enns tänka sig att gå till polisen om nått sont.
Nu kan vi bara be till gud att dom IDOIOTERNA får pengarna i tid och att han kommer hem i en hel bit, coh att dom inte håller på så att dom ber om mer pengar senare.
guuuud guuud guuuud låt han göra de =(
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0