VAarför skyller man ENDAST på "blattarna" när nått dåligt händer??

Jag har vatt överupptagen i helgen så de e drf jag inte kunnat skriva, och de e också därför jag inte såg videorna om denomstrationen förens idag, jag vet  jag e verkligen "övertidig" men endå.
Jag läste nyss artiklarna om de i tidningen och kollae videorna från den dagen på youtube, och jag blev faktiskt väääldigt överaskad, det var riktigt sjukt för det jag läste och såg i tidningen var att det konstigt nog var svenskar som var mest djuriga just då, jag såg själv att den mannen som sparka av syrenern på polisbilen var svensk, och man ser också att dem vatkerna som var araber från demonstrationen försökte stoppa dom, och de stog också i tidningen att när dom som förstörde var säd och höll på så va de skiiitmånga som sa till dom sluta vi vill inte göra de här med våld och sont, och bland annat så var det den artisten som försökte få dom o sluta, men de e inte så lätt o när man håller på me andra idiot grejer.

ALLT DETTA och så ser man att tex i youtube så skylleer alla på att de BARAAAAA var araberna som höll på o förstörde, dom försöker lägga ALL skuld på araberna, även om man ser att det är skrivet i artiklarna i vart ända tidning, även om man ser det i vartända bild, och var ända video som finns överallt så värkar det som att ALLA BLUNDAR över att det INTE BARA VAR ARABER som höll på utan att SVENSKAR VAR EN DEL UTAV DOM SOM FÖRSTÖRDE, sen så öppnar dom ögonen när dom ser en arab och så måste de fortsätta såklart med att "det var dom smutsiga araberna som ba förstör sverige osv." ärligt talat så trodde jag att svenskar var lite smartare än det att man låtsas som att dom ser den ena halvan men inte den andra. Det ända palestinarna vilöle göra var att kämpa för att bojkotta israel  UTAN VÅLD för att kunna göra att israel slutar döda folk i palestina. Som tex killen som hade ett svart band runt armen där det stog hur många barn som hade dött i den senaste veckan i palestina, de är DÄRFÖR dom gjorde den demonstrationen, dom vill attderas familj och släktingar ska vara säkra från allt dödande presic som vi är här i sverige dom vill INTE skapa våld.
Och domutlänska som var med och kastade stenar och förstörde var sonna som är outbildade, det är sonna som inte änns har förståt varför dom är i den demonstrationen, och jag skämms över dom, för dom bettede sig riktigt fult!
Men de betyder inte att man ENDAST ska skylla på dom.
Bara kolla lite närmare på bilderna, tiita på videorna lite mer nogrant, läs igenom artikeln lite till så kommer ni som inte förstog det innan att det det var araber som höll på så MEN det var också svenskar som var inblandade ock gick och förstörde!

Jag blev verkligen arg när jag såg komentarerna folk har skrivit i youtube "skjut dom blatte jävlarna" ja menar ärligt talat exempelvis en kriminell är ändå en kriminell, han e inte en "bättre" kriminell om han e svensk och ingen "sämre" om han är utländsk, han är endå en KRIMINELL och alltså med de sagt e han endå en person som har gjort något olagligt oavsett om han är arab, alban, svensk polak, dansk osv eller hur?
Så varför ska man då skylla mer på dom utlänska dåa?? :S:S
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0