Dagens händelser typ..

JAg skulle egentligen till danmark med yasmin och thilde idag, men sen igår så ringde yasmin o sa att hon inte kunde så de skulle bara bli ja io thilde.
men sen på morgonen så kom vi på att dom flesta jobben finns utanför köpenhamn så vi behövde åka bussar o tåg osv för o komma till dom, men problemet va att ingen utav oss känner till DK så bra att vi vet vilka bussar, tåg osv vi skulle åka för att komma fram till dem, därför bestämde vi oss att gå runt i malmö istället för och ge ut våra CV:n o sont, och så ska vi åka till DK när yasmin också kan så hennes kusin (som bor där och vet vart allt ligger) kan hänga med hehe så som yasse brukar saja "ju fler desto roligare".
Iaf så jag och thilde gick till biblan och skrev ut några cv först, sen stack vi till jägersro och svågertorp för att ge ut nåra CV:n till butiker. Sen så kom vi hem till mig och va lite häär, efter de så kte thilde hem o nu skriver jag här :P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0