wasa sandwich, min nya bästis :P


Jag har märkt att jag är nästan beroende av mat nu för tiden. Jag är helt van vid att varje gång jag är ute (vilket är ja typ varje dag) så måste jag äta ute, jag vet inte varför jag bara måste, jag älskar att testa nya maträtter o sont. Och sen blir jag sugen på till exempel china box och då går jag och handlar mat även om jag vet att när jag kommer hem så kommer det finnas något att äta. Men problemet är att det kostar på mycket, jag kan bränna upp till 500 spänn per vecka BARA på att äta ute, de e nästan samma sak som rökning, det är något onödigt att slösa sina pengar påa.
Såå jag har kommit upp med en ny lösning... och det äär---------->wasa sandwich!
Jag har tänkt så att jag bryr mig inte så mycket att tänka på att det fiinns mat hemma så ja inte behöver ute så jag ska bli nyttig och ekonomisk! När jag är jäätte hungrig (vilket jag ofiats brukar vara) så ska jag äta en wasa sandwich istället, och sen när jag kommer hem så äter jag dåa riktig mat såklart, och så kan jag köpa kläder eller något annat för dom pengarna jag vantligt vis bruukar handla mat för, haha smaart va XD
jaja nu är det klart snackat men de svåra kommer bli att hålla sig till det också :|
hehe ajja vi får väl se hur det går med den nyttiga/ekonomiska nora :S:P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0