Wieesh!

Assåå jag är riktigt hyperaktiv just nu, han knappast sovit igår natt blir det ju nu hahah och jag har inte sovit än även om det är klockan elva, hehe jag borde ha sovit för länge sen för att ja va så trött!
På morgonen fick jag anstränga mig bara för att kuna öppna och stänga ögonen haha och nu är jag så rastlös så det inte är sant hahaha! jag är riktigt hypad asså speciellt för den kommande helgen eller jah rättare sagt valborg typ heheh :P
som jag verkligen hoppas at det blir av!

 I´m gonna Pa- Pa- Party like a Rockstar this weekend! (H)



Dagens outfit:
Bälte: gina tricot
Tröja: H&M
Tajts: gina tricot
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Hiba Audi

Fin och avslappnad outfit du har!

2009-05-01 @ 02:24:18
URL: http://iamjaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0