vilkeen skiitmorgon asså! :S


jag skulle egentligen ha vaknat kl halv 8 så ja kunde ha en halvtimme o byta om o såå o sen ta bussen för o komma till affäre kl halv 9, men så vakna jag kl halv 7 istället och då trodde jag att ja hade vaknat försent så ja snabba maj extra mkt, o sen när ja hade bytat om o allting så märkte jag att ja hade vaknat en timme för tidigt, o då blev ja lite så där så ja tänkte skkitsamma ja äter frukost här istället (som ja egentligen brukar göra i affären annars) så kmr tiden rinna iväg.
Så gick ja ut 8 dåa som vanligt för o ta 08.08 bussen, men sen när ja kom till hållplatsen så kom den alldrig men sen efter nåra minuter kom ja på att de va en röd dag o de betyder att bussarna går efter söndags schemat, o då märkte jag att bussen hade redan åkt 8.04 och den kommer inte komma igen förens 8.25 så ja gick ti nästa hållplats för o se om 33:an åkte tidigare så ja kunde ta den istället för 6:an som ja annars vanligt vis brukar ta.
Iaf 33:an skulle komma 15 över så jag tog den istället.
Men när bussen va i kirseberg ungefär så märkte jag att jag hade glömt nycklarna till affären för dom va varken i väskan elr i jackfickan, så ja ringde upp min mamma o sa de, hon ba ja ska leta efter den o så hoppa av bussen o kom du tillbaka så fort som möjligt så länge, ja ba okeej.
Me sen när ja hoppa av så såg ja att bussen inte skulle komma förens 45 minuter så ja gick från kirseberg ända till videdal klockan ÅTTA på morgonen :-|
När ja kom hem så hade hon inte hittat nycklarna så hon gav maj pappas, o nu väntar ja typ ba på en utskällning från min pappa för ja redan har fått d av min mamma oxå...
Asså snacka om att ingenting ville gå rätt imorse! :O fiiiifaaan va jobbiigt! :S :(
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0