vakna nu!


idag är det söndag och vilodag för mig, men problemet är att jag tål inte att sitta hemma hla dagen för då får jag speel. Så jag sa till sarah att vi skulle dra ut och leta efter kläningar idag, så att jag har något att göra. Men nu vill inte det sömntutan vakna då att vi kan dra dit :(
Jag försökte väcka henne men hon gick inte upp, så nu sitter jag och äter frukost och hoppas på att hon ska vakna så fort som möjligt, eller så ska jag testa en gång till om en liten stund så hon vaknar.

Nu ska jag gå och kolla på from Gs to Gents så länge, för jag inte har så mkt mer att göra plus att jag tycker om den serien över mycket, haha jag vet inte varför :P

so see ya later aligator ;P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Mulle

HAHAHAHAA .. tittar du också på den serien:P? den är fet fan haha speciellt första säsongen, den här säsong 2 är inte så bra.. :/ haha

2009-04-26 @ 17:19:50
Postat av: nooriiish

ah haha klarty ja kollar på den haha den e endå grym faan, andra säsången är också ball om man följer hela heheh :P

2009-04-26 @ 21:14:54
URL: http://nooriiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0