Dagens händelser typ

jag var ute med thilde hela dagen idag, först stack vi till arbetsfamedligen för ett sådants coach möte sen så skulle vi gå ut på stan för att söka jobb som vanligt.
När vi gick ut från arbetsfamedlingen så såg vi dem cyklarna, vi tänkte så hiimlaaa typiskt malmöiter o göra nått sont, (plus så va ja ba tvugen o fota de också såklart)


efter de stack vi till mobilia, för att prata me ett par affärer och när vi gjorde de så passade jag på o shoppa lite typ lite underklädor, en sjorta, ett par randome skor, och så ett lite halv rockigt men endå klassiskt linne från H&M



 



jag måste köpa lite basic linnen och tröjor också för ja behöver de som faan :/ me får vänta tills ja får pengar igen..

Efteråt så gick vi och tog en falafel och gick till stan medans vi åt.
På vägen så bestämde vi oss för att åka hem och hämta våra cyklar för att cykla runt lite innan hon åker till sin pojkvänn i landskrona. så vi gick från mobilia ända till konserthuset och sedan tog jag bussen för att  jag va tvungen att byta om hemma och sont och hon gick hemmåt.
När ja va hemma igen och skulle ta ut cykeln så var den opumpad och jag blev arg för att jag inte kunde hitta pumpen.
och medans jag letade så kom sarah upp med min student kläning för att prova den och se om hon hade kunnat ha de på balen i hennes skola, heh när jag såg den så blev jag helt glad för den va så fin o den påminde mig om hur ja såg ut i studenten så jag blev helt såå *iiiih* XD
det som var synd var att när sarah testade den så passa den inte henne så nästa vecka blir de kläning hunting för maj o sarah heheh :P
Efteråt så hittade jag då pumpen i garaget och medans ja pumpade den så åkte thilde hem till mig för att cykla, och så gjorde vi de också när jag pumpade klart min cykel.Det var verkligen öveerhärligt att cykla igen, jag hade glömt hur härligt det var att bara cukla o få vinden mot sitt ansikte o ba njuta av vädret, guud asså jag vill bara ut o sätta maj på cykeln o ba cykla igen, för ja hade glömt känslan helt och hållet men nu har den kommit tillbaka XD jag tror att jag kanske ska cykla till kockums imoron om jag orkar, men vi får se vad som händer (hoppas jag orkar!)
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0