Nästan Komiskt


Igår så skulle vi köpa en garderob till maj o en till min mamma, och de gjorde vi oxåå.
Me de ända problemet va att mamma tvinga maj ha hennes garderob i mitt rum, och i samma ställe som jag hade planerat att jag skulle själv rita en skiiitstor bild, så ja blev skitarg för ja ville nt ha den däär.
De komiska e att när dom gjorde den andra garderoben så ramlade plankan som skulle va lutad på väggen och plus dom skruva fast dörrarna upp o ner så dom va tugna att göra om de typ. när dom satte de upp o ner så sa min mamma de hände BARA för ja e sur för ja bruka ha sonna moments att när nån gör maj förbannad eller ledsen elr nått sont så händer nått dåligt me den personen som har typ sårat maj elr gjort maj arg, o min mamma märkte de dåa så hon sa att allt va mitt fel. när hon sa de så tvinga min pappa maj ut ifrån rummet haha för att de inte skulle hända nått annat hahah.
Så sjukt asså de har hänt många som har gjort maj arg elr nått sont o så har dom typ klämt tån elr deras kamera har blivit snodd elrnått sont hahaha o jag behöver inte göra nåntingh, de ba händer av saj själv hahah :/

Näe me asså ja tror att de beror på att jag e son som har skiiiiitmycket otur i mitt liv, typ ingenting som ja planerar kan gå rätt, o de e väldigt vääldigt vääääääääääldigt sällan nånting går som jag vill, och de händer nästan heela tiden att jag blir knivhuggen bakom ryggen på maj, o jag vet heller inte varför de händer. och de e skit jobiigt för de finns vissa jag inte har gjort nånting till och dom hatar maj ba så från lufteen, men men va kan man förvänta sig ändå...
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0