Modevisningen i entre


När vi var där så hade det hörnet fär man kan vara modell för en dag fixat ihop en modevisning, där dom visade kläder från olika butiker, man fick faktiskt inspiration från vissa utav dom.


Från dessa outfiten så tycker jag faktiskt dom två som är längst åt vänster (dvs. hon med jeansen och vita sen gula linnet) och hon efter henne som hade rosa kjol och vit "söndrig" hade finast kläder för båda ser helt så vanliga ut men på samma gång stiliga.



För att vara ärlig så störde jag mig på killarnas outfit för att dom hade på sig samma sak nästan hela tiden, jag hade tyckt de hade varit mycket bättre om dom varierade lite mer faktiskt...



sen kom det en som unge som dansade som michael jacksom som va ööövergullig heheh :P


Vissa modeller var inte menade att vara modeller för deras poser var skit kassa men det var faktiskt vissa som va övergrymma som till exempel hon med svarta kläningen längs till höger asså jag måste ge cred till henne för att en gång så gick hon med en kläning som inte enns hunnit stänga blixtlåset men hon hade den verkligen med stil ÄNDÅ!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0