träning lönar sig faktiskt

Jag har endå börjat träna mycket nu förtiden. Jag cyklade lite överallt istället för att ta bussen, och så gör jag ungefär 60 sittups varje dag hehe :P Har gjort det nu i dem senaste dagarna.
Jag blir nog pumpad för min syster sarah tränar varje dag så att hon blir smal, så när jag inte har något att göra och går upp till henne och ser henne träna så tänker jag ameh ja, varför inte träna själv medans man endå sitter me henne och lysnar på musik. Hon tränar ju såklart mer än mig för att hon vill bli smalare, medans jag gör det bara för att träna upp magen lite så den inte bara är helt konstig hehe
Jag har börjat känna mig lite mer friskare om dagarna faktiskt (förutom när jag har träningsverk dåa såklart )
Om jag spänner magen så kan man känna att den är llite tränad faktiskt så ja e jäkligt stolt (H) XD
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0