tråkiga "vilodag" =(

igår va verkligen en tråkig dag, de skulle egentligen vara min vilodag där ja inte vaknar tidit eller jobbar eller nånting, men sen när ja hade vaknat o ätit frukost o min syster mkom hem så fick ja spel baa för ja nt hade vatt ute på hela dagen, de va skitjobbigt o ba sitta hemma, ja fatta inte hur ja pallade me de innan asså :O
Efter skit mkt tjatande så stack ja ut me min yngsta syster jasmin o köpte glass.
O ba för ja inte va trött o hade vaknat sent igår så hade ja skitsvårt för o sova, så de känns som att ja inte sov alls inatt även om ja e pigg, asså ja vet nt va de e me maj haha skit konstig e ja ibland :S:P

Idag har jag gina tricåat maj hehe för ja o yasmin ska gå o söka jobb idag, o vi ska börja tjata på både gina tricot o ett par andra affärer, så vi får vel hur de kommer gåå :P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0