Tankarna innan sovdags

Så nu är designen på min blogg lite ändrad, har försökt fixa med den över mycket, men man får verkligen kämpa för att få bra resultat me photofilter tycker jag, och ändå är jag inte heelt 100% nöjd, men det blev i alla fall bättre än igår tycker jag. Ska försöka ändra på den lite mer imoron men detta får duga för idag i alla fall!

Jag har ingenting att göra imoron för att för första ggn på länge känns de som då är jag ledig, så jag kanske går på kläningshunt med sarah och för att hitta en kläning själv el över huvud taget vad jag ska ha på mig i yasmins studentfest, för det är endå snart och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mig, snacka om paniik! :| hhe ajaa får vel hoppas ja hittar nått imoron :P

Sen är sarahs födelsedag också snart, jag och shad har planerat en överaskning till henne *muhahaha*
Hoppas verkligen den överaskningen blir av, för om den gör det så tycker jag att hon kommer få en realt grym present XD (H) :P.
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0