Så trött så de inte är sant! :(


igår när det va ungefär klockan halv ett på natten så bestämde jag och shad oss för att kolla på the notebook eftersom vi inte hade kollar på den på  jätte länge, och vi gjorde det också på nätet, men när de hade gått 72 minuter av filmen så var man tvungen att vänta en timme för att kunna kolla igen, så vi försökte leta upp en annan version men vi hittade inte någon som var bra och som gick snabbt fram. så vi bestämde oss för att lägga oss istället, och de var klockan nugefär halv 3. 
Sen när jag la mig så tog det rätt så lång tid för mig att somna, så att jag somnade ungefär halv 4. Sen när alarmet
 ringde vid halv 7 så kändes det som att jag hade sovit i typ 10 timmar även om jag bara hade sovit i ungefär 3 timmar, men det var när jag vaknade det. Nu ligger jag och halv sover i affären. Det känns verkligen som att jag kommer decka vilken sekund som hälst nu. Det är verkligen jätte jobbigt att hålla sig. Det känns som att jag inte har sovit ett endaste blud i natt:(
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0