Ofta :S:P

När jag och thilde va i arbetsfamedlingen igår så träffa vi på en person som jag hade vatt typ på G med när vi tog studenten, men sen slutade rätt snabbt för att han tyckte ja likna en tjej han gilla o de va drf han va me maj, och för att han skulle till spanien och bli nått me fotboll, sen hade han tydligen kommit tillbaks och då hade han skrivit till mig i mail ba frågat hur de va o sont, me ja tyckte nt de va lönt att svara...
Igår när han kom in i ams när vi va där så försökte ja undvika hans blick för ja ville nt han skulle fråga varför jag inte svara o så där, me han kom endå o snacka me oss o fråga hur de har gått efter gymnasiet o såå. Sen tänkte ja oke skit samma han har redan glömmt de , sen hel plötsligt ba frågar han vrf, så sa ja ba varför för de va nt så lönt o göra en stor sak av de.
DE skumma va att när ja skulle snacka me en handledare så hade han frågat thilde om jag hatade honom, medans ja tyckte jag va hur trevlig som hälst :$
...haha vem kunde tro att sont händer i arbetsfamedligen :S:P
SEn den som ja pratade med va palstinier så först tänkte ja oh no han kommer säkert va taskig, me han va heelt tvärtom, han va verkligen kul o prata med heheh
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0