kaos i kockums

asså son speel ja fåår fan! bara för att min morbrorsfru och min mamma inte snackar längre så va hon tvungen o skämma ut maj framför alla o skylla allt på maj :@ , snälla hon borde faan skaffa ett liv istället för o gå på sonna som e hälften så gammal som hon e o börja bråka me dom :S
Asså hon e faaacking stöörd i hela huvvet, o de e därför vi har brytit kontakten me henne, för att inte dras in i hennes problem!
me vi värka endå bli dee! Alla i vår famlij skämms över henne och till o med min mormor va emot att min morbror skulle gifta saj me henne! ja tycker fan synd om hennes ungar och min morbror som får tåla henne! :S
Mina föräldrar blev rasade när ja kom hem o min morbror hade kommit hem till oss ba för de, asså de hade inte behövt gå sådär långt om hon ba hade ätit bajs o nt skyllt på maj från början, för de e inte mitt fel de hon gjorde, de e ju fan hennes eget! :@ ingen av oss räknar henne som släkting faan o de e skämmit för oss o saja att hon e de över huvudtaget!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0