Jobbet idag

jobba idag i kockums, chefen va inte där så ja vet ftf om allt e lugnt elr inte än, men dom som inte hade kommit på hela den tiden jag har varit där så ja inte behövde ha 30 ungar som itne lyssna alls utan ja fick va me en grupp där de ba va fyra stycken personer, så de va lite bättre heheh :P
imoron e jag helt fri från jobb, ja behöver inte göra nånting utan ba softa sönder maj o kanske dra ut på stan me sarah.
Det va en kille i rosengård som hade dött av canser så alla va hel deppiga idag för de, o ja tyckte skitsynd om honom för han dog i canser så även om ja inte kände honom så tycker ja synd om att han dog så ung och så har ja endå respekt så hoppas han vilar i frid...



Idag när jag och yasmin var på väg hem så pratade vi om att en gång laga tacos hemma och sen kolla på film medans vi äter det, och det låter kul så jag hoppas vi gör det nån gång snart faktiskt! :P
Men just idag så blev jag faktiskt jätte sugen på det också att jag lagade tacos när jag kom hem, så som jag brukade göra när jag bodde i göteborg heheh :p
Det blev faktiskt ganska lyckat för att alla i familjen tyckte det var gott så de va ju endå bra juuh (A) (H) :D
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0