HELA huset för oss själva idag! :D (H)

klockan 5 på morgonen åkte mina föräldrar och min yngsta lilla syster till göteborg  på ett möte elr va de nu va, så när ja kom hem så hade jag shad och sarah heeela huset för oss själva muhahahah
först så satt vi ba i köket som vanligt o snacka o sont, sen kom vi på att vi va själva i huset haha så vi gick upp till mammas o pappas (numera sarahs och jasmins rum) där dom stora sjutdörrarna me speglar finns, satte på HÖGSTA volymen på  låtar från sarahs mobil, o så testa vi kläder och dansa och verkligen SKREEK me låtarna hahahaha
asså de va skiieet kul, jag älskar när vi gör de haha så de därför de e kul o ha flera systrar ibland, vi brukar göra de lite då o dåa även om mamma o pappa e hemma, me då blir de alltid att antingen så måste vi sänka volymen skitmkt, för att dom stör saj, eller så måste vi ut från rummet helt bara för att lilla jasmin ska sova :/ men denna ggn va de mkt bättre nobody could stop us! (H) muhahaha heheheh de e som att vi hade en egen fest hemma hahahaha me vi dansa sönder oss så man får lite träning utav de heheh :P
men nu e dom hemma o allt e lugnt igen  me vi hade endå kul så länge de varade! heheh XD (A) :P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0