Härligt utan Kärlek! :D



jag kom och tänka på hur härligt det är att inte ha någon relation me någon som har med kärlek att göra. Det känns verkligen befriande att inte tänka på någon som kanske inte bryr sig ett skit om en, eller nån annan som är otrogen eller något sådant och att istället vara självständig utan att behöva ha någon alltid vid sin sida. Guuud va skönt det känns verkligen som att jag andades för föörsta gången på väldigt vääääldigt länge när ja kom på hur självständig jag har blivit, och hur det har varit på sistånde utan att ha en kille vid sin sida. Asså kärlek är verkligen bara probem och ingenting annat tycker jag. För man måste tänk på vad den personen hade gjort om jag gör si, och hur den personen skulle reagerat på mig om jag gjorde så. hahah asså verkligen HUR ORKAR MAN? :S :P
Nu ska jag bara tänka på andra saker, som till exempel att hitta ett jobb, eller att veta vart jag ska plugga nästa åt och så vidare, istället för att tänka på sådana onödiga grejer ;P
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Mulle

Haha shiit så mycke du skriver i din blogg:P NÖRD!:D

2009-04-25 @ 04:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0