Härliga sommar/ vårväder XD

guud va härligt de känns som att sommaren redan e här, ja funderar på o dra till bo01 imoron för de kommer bli 14-16 grader imoron, och dåa har ja chansen o ha på maj min kläning oxå som ja köpte från gina tricot för ett par dagar sen, elr nån vecka sen kanske de har blivit nu..hmmh.. iaf haha ja kanske ska dit, om ja hittar nån som vill hänga med dåa hahahaha
ajaa vi får vel se va som händer imörön :P
    
hahah förra sommaren åt jag nästan ingen glass (ingen aning varför) haha me nu e ja typ halvt beroende av det hehe jag äter de så fort ja får chansen till o göra de hehehe XD Mina älsklings glassar e wich och magnum mandel *me love*
hahaha ska nog ta en efter jobbet tror ja muhahaha
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0