Grillning imorgon! :P

Jag längtar endå till grillningen imoron för att de kommer komma rätt många verkar det som heheh :P
och vissa av dom har jag inte sätt på ett tag hehe och vissa som säger att dom alltid ska komma men att dom stället in det dagen innan har fortfarande inte ställt in än elhamdulilah (haha så jag inte jinxar mig själv)
Asså jag hoppas veeeerkliigen att alla kommer ha kul där och att alla som har sagt att dom ska komma, verkligen gör det också! hehe och sen om någon som ska hämta något speciellt inte kommer så kommer det nog bli lite panik för vi alla har delat upp om vem som ska hämta vad. Ajja som jag sa innan hoppas verkligen det kommer bli kul!
Ha det bra så länge Pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0